به نهالکاران خوش آمدید

آدرس

تهران-خیابان گیشا-خیابان ۳۶- نظری عارف

ساعت کاری

همه روزه 7:15 صبح تا 8 شب

تماس با ما

۰۹۱۲۳۴۵۳۶۱۱

نهال سیب

نهال سیب

نهال سیب

کلکسیون ارقام سیب در نهالستان تخصصی نهالکاران:

-گلاب

-رويال گالا

-دلباراستيوال(دورنگ)

-(قرمز لبنانى)

-(زرد لبنانى)

-(سيب سبز)

-استارکینگ

-جوناگلد

-فوجی 

قیمت بر اساس تعداد، سایز و رقم متفاوت هست.

سیب رد دلیشز (قرمز لبنان(

این رقم مهمترین رقم تجاری دنیا می‌باشد. اما در ایران به دلیل نبود امکانات کافی جهت انبار کردن و کاهش کیفیت میوه در طول انبارداری مقام دوم بعد از گلدن دلیشز را دارا می‌باشد. عملکرد روی پایه بذری 15 تا 25 تن روی پایه های رویشی مالینگ و مالینگ مرتون 60 تا 120 تن در هکتار.

گلدن دلیشز (زرد لبنانی(

این واریته در سال 1890 در ایالت ورجینیای غربی شناسایی و تکثیر شد. این واریته از ابتدا در ایران به نام زرد لبنانی معروف شد. سیب گلدن به عنوان معروفترین و پرکشت ترین رقم کشور شناخته می‌شود. عملکرد روی پایه بذری 15 تا 25 تن روی پایه های رویشی مالینگ و مالینگ مرتون 60 تا 120 تن در هکتار.

سیب گالا


طی سال های 1998 تا 2002 به عنان محبوبترین رقم سیب در واشنگتن شناخته شده است. شکل میوه بیضوی است که پوست میوه از رنگ قرمز مایل به نارنجر روی زمینه زرد پوشیده شده است. این رقم به عنوان مهمترین سیب تابستانه شناخته می‌شود.

گرانی اسمیت


در ایران با نام سیب سبز فرانسه نیز معروف است. دیر رسترین سیب موجود می‌باشد که 180 روز بعد از گلدهی میوه ها برداشت می‌شوند. رنگ پوست میوه ها سبز براق است اما رنگ گوشت کاملا سفید می‌باشد. میوه ها سفت و پر آب می باشند که خاصیت انبار مانی بالایی (تا 10 ماه) دارا می‌باشند.

0تومان

تمامی حقوق سایت مربوط به نهالکاران است. طراحی وب سایت : عامر تجارت خلیج فارس